25 stycznia 2014

Hej!

Hej!
Chciałam poinformować, tych, którzy zaglądają na bloga, że nowy rozdział pojawi się dziś przed północą, ewentualnie po północy :-) Ale nie o tym chciałam w sumie. Chciałabym was zapytać, czy znacie może kogoś kto zna się na robieniu szablonów na blogi? Pisałam już do kilku szablonarni, ale z żadnej odezwu :( Naprawdę chciałabym zmienić wygląd bloga, ale jak widać muszę pozostać przy starym szablonie :( Jeśli ktoś z was zna się na tym, lub zna kogoś kto się na tym zna to bardzo bym prosiła o kontakt pod nr gg 25271517 lub na mojego twittera . Dziękuję bardzo!!

5 komentarzy:

  1. Boże już traciłam nadzieję że kiedykolwiek dodasz nowy rozdział. Cieszę sie bardzo z tego powodu ponieważ strasznie podoba mi się twoje opowiadanie. Także ten tego... Czekam z niecierpliwością.
    PS. Mi na bloga szablon robiła Natalka (http://podstrona-natalii.blogspot.com/) z tej szblonarni -> http://fabrykaszablonow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu nareszcie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. I gdzie ten rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze? Jestem lekko zawiedziona. Myślałam że dodasz rozdział tak jak napisałaś, że przed północą albo po północy, ale nic takiego się nie stało, a jest już prawie 14. Zasnęłam trochę po północy z myślą, że jak się obudzę i wejdę tutaj to będę mogła przeczytać kolejny, świetny rozdział, ale cóż...

    OdpowiedzUsuń