26 stycznia 2014

Do Izzy!

           Przepraszam Cię bardzo, jeśli zawiodłaś się tym odcinkiem! Ale mogłam dodać coś tak marnego, lub nie dodawać nic przez kolejne 3 miesiące. To i tak cud, że coś się pojawiło, ponieważ mam sporo na głowie, a pisanie to moje hobby. HOBBY a nie obowiązek! Notki dodaję wtedy kiedy mam czas i wenę. Jeśli brakuje mi jednego lub drugiego to wybacz, ale nie jestem cudotwórcą. Zresztą jeśli nie odpowiada Ci to co się pojawiło, nie musisz tego czytać prawda? Nikt Cię nie zmusza. I uwierz takie komentarze jak Twój cytuję 'Czekaliśmy 3 miesiące i tylko tyle?' nie motywują. Proszę Cię o podanie swojego bloga i wtedy ocenię jak często Ty dodajesz notki i jakiej jakości. Wtedy będę się starała naprawdę się poprawić. Uwierz mi takie komentarze nie podbudowują a dołują. Mam już napisane ponad połowę 12 rozdziału, ale Twój komentarz odebrał mi jakiekolwiek chęci do pisania dalej. Może te 6 słów to nic takiego, ale mnie ubodło bardzo. Nie jestem ideałem i nie potrafię pisać nie wiadomo jak cudownych rozdziałów.
           Naprawdę proszę o wczucie się w rolę pisarza i dopiero później krytykować bo to naprawdę nam nie pomaga.
           Dziękuję bardzo za uwagę.

1 komentarz:

  1. Nie mam bloga to po pierwsze a po drugie to naucz się przyjmować krytykę. Inaczej w świecie blogowym nie masz szans na przetrwanie.

    OdpowiedzUsuń