27 stycznia 2014

Przyjmuje krytykę

           Przyjmują krytykę, bo gdyby nie to w ogóle nie istniałabym w świecie blogów, ale gdybyś miała własnego bloga wtedy też inaczej patrzyłabyś na blogowiczów. Krytyka jest ważna, nawet bardzo ważna, ale trzeba też zrozumieć blogowca. Tak jak mówiłam pisanie to moje hobby nie obowiązek, więc mogę dodawać nawet jedno zdanie na rok.
           Ale mimo wszystko dziękuję za Twój komentarz. Przespałam się z tym i doszłam do wniosku, że chyba takie 'zruganie' dobrze mi zrobiło XD Wczoraj poniosły mnie emocje i małe spięcie z kimś ważnym dla mnie więc wyładowałam się na Tobie i blogu :) Mam nadzieję, że nie złościsz się na mnie za to XD Jestem tylko kobietą ! Potrzebuje czasem pomarudzić XD

1 komentarz:

  1. Hahaha no nie ma sprawy ja również przepraszam :) I nadal będę czytała twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń